onsdag 4. februar 2015

Familien vår

Vår familie er en ganske vanlig. Vi har fire barn. Det er fler enn de fleste. Men ellers er vi som familier flest.
 
Denne bloggen vil gjenspeile det. En vanlig familie. Likevel er det temmelig mye som skjer i en slik vanlig familie som både er uvanlig og spennende, morsomt og verdt å sette på papiret.
 
 
Jeg håper jeg gjennom bloggen klarer å få frem de gode øyeblikkene, de morsomme kommentarene, og de håpløst kaotiske situasjonene. Kanskje får jeg deg til å trekke på smilebåndet. Da har jeg oppnådd akkurat det jeg ville.

Jeg er ikke - og har heller ikke noe ønske om å være -  en mammablogger som legger ut bilder av perfekte barn i perfekte hjem. Det klarer jeg ikke - vi er langt fra perfekt. Men vi er ganske god! og vi jobber stadig på å bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar